Bine ați venit pe website-ul www.froopt.ro (denumit în continuare "Site")!
Site-ul vinde fructe și legume proaspete, produse procesate (gemuri, sucuri, zacuscă, sos de roșii, compoturi etc), miere, plante aromatice și alte produse alimentare. În marea lor majoritate, produsele comercializate pe Site sunt ecologice (acestea vor fi identificate expres pe Site, cu menționarea certificatului aferent), însă în oferta se găsesc și produse care au caracter comun, fără un astfel de certificat.
Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și condiții înainte de a folosi Site-ul.
Conținutul și designul website-ului www.froopt.ro aparțin în exclusivitate societății Agro Delivery SRL, cu sediul în Chitila, Soseaua de Centura Chitila Dragomiresti, Catted Business Park, hala 4 B, jud Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/66/2022, având CIF RO43381839, telefon: 0728028199, e-mail: suport@froopt.ro și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală.
Clauzele urmatoare stabilesc termenii și conditiile utilizării de către dumneavoastră a materialelor și informațiilor care alcătuiesc sau sunt prezente pe Site. Accesarea Site-ului presupune acceptarea prezentului document, acesta având valoare contractuală deplină. Daca nu doriți sa acceptați acești termeni si condiții, vă rugăm să nu navigați pe Site. În cazul în care aveți întrebări despre activitatea noastră și nu doriți sa navigați pe Site ne puteți contacta la datele de contact mentionate mai sus.
În prezentul document următorii termeni au semnificația menționată mai jos:
“Site” se referă la website-ul www.froopt.ro, al cărui titular este Agro Delivery SRL.
“Utilizator” se referă la orice persoană care accesează site-ul www.froopt.ro, indiferent de motiv.
”Client” se referă la Utilizatorul care plasează o comandă de cumpărare de produse pe Site, din oferta curentă și publică a acestuia.
„Conținut” se referă la: (i) toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament digital; (ii) conținutul oricarui e-mail sau mesaj trimis utilizatorilor sau clienților săi de către www.froopt.ro prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; (iii) informații legate de produsele, evenimentele, noutățile, ofertele speciale, serviciile și/sau tarifele practicate de www.froopt.ro într-o anumită perioadă.
“Cont” se referă la o secțiune din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite clientului accesul, vizualizarea, consultarea, evaluarea, interogarea informațiilor și transmiterea solicitării și care conține informații despre acesta.
“Date cu caracter personal” se referă la orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizata”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. A se vedea Politica privind protecția datelor cu caracter personal disponibilă online pe acest site.
Conceptul, structura și materialele (inclusiv informațiile) prezentate pe Site sunt obiect al proprietății intelectuale, inclusiv al protecției prin drepturi de autor, drepturi conexe dreptului de autor și drepturi sui-generis asupra bazelor de date, cu excepția cazului în care se indica altfel. Nu puteți reproduce, total sau parțial, și nici folosi în scop comercial conținutul Site-ului, în niciun fel, decât cu permisiunea scrisă a Agro Delivery SRL. Încălcarea prezentei interdicții atrage răspunderea conform legilor în vigoare.
Conținutul, astfel cum este definit, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea exclusivă a societății Agro Delivery SRL acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare). Utilizatorilor nu le este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terțe părți, modificarea și/sau alterarea în alt mod, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original.
Agro Delivery SRL își rezervă, printre altele, următoarele drepturi: (i) să completeze și să modifice orice informație de pe Site; (ii) să corecteze eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.
Accesul în Site este liber, plasarea comenzilor nu necesită configurarea unui Cont de utilizator. Configurarea unui Cont de utilizator este opțională. Pentru cookies și identificatori online, date ce pot fi colectate și utilizate la simpla vizitare a website-ului, vă rugăm să accesați Politica de cookie-uri disponibilă pe site.
La utilizarea datelor de contact pe care le indică în formularele de pe Site, răspunderea pentru corectitudinea datelor (și obținerea acordului anterior informat de dezvăluire al persoanei vizate, acolo unde este cazul) aparține Utilizatorului. Utilizarea formularului de contact necesită furnizarea de date cu caracter personal; înainte de completare aveți obligația să consultați Politica privind protecția datelor cu caracter personal disponibilă pe site.
Dacă aveți sub 16 ani, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu plasați comenzi pe acesta. Daca Agro Delivery SRL ia cunoștință de situații în care sunt prezentate date false ca fiind adevarate sau cazuri în care formularul de contact de pe Site este utilizat de către persoane cu varsta sub 16 ani, va șterge imediat astfel de date. Agro Delivery SRL nu își asumă nicio răspundere pentru informațiile furnizate de terți prin intermediul Site-ului.
Agro Delivery SRL poate, fără orice altă notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite justificarea atitudinii sale, să suspende sau să interzică accesul dumneavoastră la conținutul Site-ului sau doar la o parte a acestui conținut. În cazul în care administratorii Site-ului vă vor interzice accesul, nu veți fi îndreptățit la primirea niciunei despăgubiri.
Despre calitatea produselor, despre autenticitatea mărcii și despre orice alte nelămuriri referitoare la o anumită marcă sau la un anumit produs Utilizatorul se poate adresa reprezentantului mărcii respective, respectiv producătorului produsului vizat.
Cu excepția opiniilor postate de către utilizatori, conținutul Site-ului – logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia, elemente de grafica WEB, scripturi, programe precum și orice alte elemente încorporând drepturi de proprietate intelectuală și/sau alte date – este proprietatea societății Agro Delivery SRL (unele elemnte aparțin producătorilor mărcilor) și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Așadar, folosirea în scopuri comerciale, fără acordul Agro Delivery SRL sau al titularului dreptului de proprietate intelectuala, a oricăruia dintre elementele enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
Site-ul poate găzdui legături (link-uri) către alte site-uri World Wide Web sau alte resurse. Răspunderea pentru aceste site-uri o poarta în întregime proprietarii acestora. Agro Delivery SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nicio pagubă sau pierdere cauzată sau presupusă a fi cauzată de informațiile furnizate de site-urile sau resursele spre care trimit aceste link-uri.
Imaginile prezentate pe Site au rol exemplificativ, iar produsele efectiv livrate pot fi diferite comparativ cu imaginile existente pe site, în orice mod (formă, culoare, aspect general, dimensiuni etc.). Agro Delivery SRL nu este responsabil pentru greșelile de tipărire sau afișare a prețurilor, caracteristicilor, imaginilor produsele afișate pe Site.
Agro Delivery SRL nu își asumă responsabilitatea cu privire la conținutul comentariilor postate de Utilizatori referitor la produsele de pe Site, în schimb, își asumă dreptul de a șterge (îndeparta) orice conținut care încalcă prezenții Termenii și condiții sau care este în alt mod incompatibil cu scopul acestora, are caracter defăimător, folosește un limbaj sau exprimări neadecvate, nepoliticoase, licențioase, discriminatoare sau injurioase la adresa Site-ului, Agro Delivery SRL, furnizorilor și partenerilor acestuia, Utilizatorilor, Clienților, terților. Cu toate acestea, Agro Delivery SRL nu își asumă responsabilitatea pentru monitorizarea permanentă a întregului conținut găzduit pe website și postat de către Utilizatori.
Agro Delivery SRL nu garantează disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate in promoțiile desfășurate prin intermediul Site-ului. Agro Delivery SRL nu răspunde pentru pagubele, costurile, pretențiile sau cheltuielile apărute ca urmare a nerespectării de către Utilizatori a prezenților Termeni si condiții. Agro Delivery SRL nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționarii Site-ului nici pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri afișate pe acesta.
Promoțiile și concursurile care se desfășoară pe Site respectă regulamentele create de Agro Delivery SRL. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința Utilizatorilor prin intermediul Site-ului sau prin mesaje de poștă electronica. Pentru a beneficia de promoții, participanții trebuie să respecte întocmai regulile afișate în regulamentul oficial. Promoțiile prezentate în aceste medii sunt valabile în perioada de timp menționată, iar în cazul în care nu se menționează o perioada de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile. Agro Delivery SRL își rezervă dreptul de a întrerupe sau de a anula o promoție în orice moment, fără nicio notificare prealabilă.
ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR, DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI SAU DE A AFECTA FUNCȚIONAREA ORICĂRUI SERVER SAU RESURSĂ CARE GAZDUIEȘTE SITE-UL SAU ESTE FOLOSITĂ PENTRU FUNCȚIONAREA SA VA FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A ACESTORA ȘI VA PUTEA AVEA DREPT CONSECINȚĂ ATRAGEREA RĂSPUNDERII AUTORULUI SAU AUTORILOR ACESTOR FAPTE.
Prezentul document este supus legislației române și orice dispute și litigii generate în legătură cu acesta sunt de competența instanțelor judecătorești de la sediul Agro Delivery SRL.
Prezentele Condiții generale de vânzare pot fi consultate de către Utilizatori în orice moment, prin accesarea link-ului accesibil din orice pagină a Site-lui www.froopt.ro, proprietate a societății Agro Delivery SRL. Aceste Condiții generale de vânzare sunt aplicabile integral tuturor comenzilor plasate pe Site. Prin plasarea unei comenzi pe Site, Utilizatorul devine Client și acceptă în mod integral și necondiționat prezentele Condiții generale de vânzare, care vor fi aplicabile astfel contractului încheiat între Utilizatorul devenit și Client și Agro Delivery SRL. Agro Delivery SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prezentele Condiții generale de vânzare; în cazul în care survine o astfel de modificare, se vor aplica Condiții generale de vânzare în vigoare în ziua plasării comenzii. Este obligația Utilizatorilor și a Clienților să se raporteze la ultima versiune de Condiții generale de vânzare disponibilă în permanență pe Site.
Descrierea generală a procesului: Clientul plasează o comandă pe Site umplând coșul de cumpărături virtual disponibil pe Site. Dupa ce a validat conținutul coșului, Clientul trebuie să se identifice, să transmită comanda, să aștepte validarea prin e-mailul de confirmare și să o achite utilizând modalitatea de plată pe care a ales-o, dintre cele puse la dispoziție pe Site.
Validarea comenzii: Clientul care a ales din oferta de pe Site produsele pe care dorește să le cumpere, va valida coșul de cumpărături virtual după ce va vizualiza conținutul recapitulativ al acestuia afișat pe ecran. Conținutul recapitulativ al coșului va conține: enumerarea produselor selecționate de Client, prețul unitar, cheltuielile de transport, prețul total ce va fi plătit de Client (cu TVA inclus), enunțarea modalității de plată alese de Client din cele puse la dispoziție de Site. Odată ce a validat comanda conținută în coșul de cumpărături virtual, Clientul va trebui să se identifice. În acest scop, Clientul va completa formularul pus la dispoziția sa pe Site. Va indica: numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa poștală (și adresa de livrare, dacă este diferită) și numărul de telefon pentru a fi contactat (și numărul de telefon al destinatarului, dacă este diferit). Apoi Clientul va primi un e-mail de confirmare din partea Site-ului. La momentul primirii e-mailului de confirmare din partea Site-ului se consideră că acel Client a plasat o comandă validă.
Vă rugăm să aveți în vedere că www.froopt.ro își rezervă dreptul de a verifica exactitatea tuturor informațiilor furnizate de Client înainte de a expedia produsele comandate. Informațiile astfel furnizate de Client îl angajeaza pe acesta, iar în caz de menționare eronată a datelor destinatarului, Agro Delivery SRL nu va putea fi tras la răspundere pentru imposibilitatea de a livra produsele comandate. În cazul în care Clientul indică în formularul de contact de pe Site datele de contact ale unui alt destinatar, Clientul garantează că a obținut în acest sens acordul prealabil și informat al acelui destinatar pentru a furniza Site-ului datele acestuia cu caracter personal, Clientul fiind exclusiv și personal răspunzator pentru îndeplinirea acestei cerințe.
Rezerve: Site-ul își rezervă posibilitatea de a nu confirma o comandă, indiferent de motiv, cum ar fi, dar fară a se limita la: probleme de aprovizionare cu produse generate de caracterul lor perisabil, probleme legate de comanda primită, probleme previzibile legate de zona de livrare etc.
Plată: Plata prețului produselor comandate se poate face, în funcție de opțiunea exprimată de Client, în una din următoarele modalități: (a) cu cardul direct pe site în momentul achiziției (se va genera o factură, care va fi comunicată Clientului pe e-mail); (b) cu cardul la POS-ul transportatorului care livrează produsele comandate (se va elibera chitanță de la POS și se va genera o factură care va fi comunicată Clientului pe e-mail) fie în numerar la transportator ( se va genera o factură care va fi comunicată Clientului pe e-mail si se va emite bon fiscal la solicitarea expresă a Clientului poate fi trimis pe email).
Modificarea prețurilor: www.froopt.ro își rezervă dreptul de a modifica oricând prețul produselor din oferta curenta afișată, însă se obligă ca pentru comenzile deja valid plasate și în curs de onorare să aplice prețurile în vigoare la momentul plasării valide a comenzii, sub rezerva ca produsele din comanda respectivă să fie disponibile în stoc.
Obligațiile www.froopt.ro : www.froopt.ro se obligă ca, în caz de acceptare a unei comenzi prin trimiterea e-mailului de confirmare către Client, după ce Clientul a achitat integral prețul agreat, să vândă Clientului produsele comandate de acesta. Rezervă: caracterul sezonier și perisabil al anumitor produse din oferta curentă a Site-ului poate determina, în mod ocazional, rupturi de stoc, care să determine imposibilitatea de livrare a unor produse din comanda validată prin e-mailul de confirmare. În această situație, în cazul în care Clientul a achitat produsele comandate înainte de a fi livrate, www.froopt.ro se angajează să restuie Clientului valoarea integrală a produselor care nu mai pot fi livrate din cauza rupturii de stoc.
Obligațiile Clientului: Clientul se obligă să indice în formularul de comandă de pe Site un număr de telefon și o adresă completă la care livrarea poate fi efectuată de luni până vineri, între orele 08:00 și 21:00. Clientul se obligă să achite către www.froopt.ro prețul produselor comandate și al costurilor de transport. Orice comandă plasată valid de Client este destinată uzului Clientului sau al destinatarului livrării (dacă acesta este diferit). În acest din urmă caz, Clientul garantează pentru acceptarea necondiționată de către destinatar a prezentelor Condiții generale de vânzare, destinatarul fiind asimilat din acest punct de vedere Clientului.
Www.froopt.ro poate folosi orice transportator consideră potrivit pentru livrarea comenzilor. Livrarea va fi efectuata de luni până vineri, între orele 08:00 și 21:00. Livrarea în București și jud.Ilfov, localitatile: Buftea, Chitila, Otopeni, Voluntari, Balotesti, Buciumeni, Chiajna, Corbeanca Dimieni, Dobroesti, Dudu, Dumbraveni, Fundeni, Mogosoaia, Odaile, Ostratu, Petresti, Rosu, Rudeni, Saftica, Tamasi, Tunari se va face a doua zi lucratoare de la data primirii de către Client a e-mail-ului de inregistrare a comenzii.
Froopt, cu flota proprie, nu livreaza in alte judete in afara Bucuresti si Ilfov (Buftea, Chitila, Otopeni, Voluntari, Balotesti, Buciumeni, Chiajna, Corbeanca Dimieni, Dobroesti, Dudu, Dumbraveni, Fundeni, Mogosoaia, Odaile, Ostratu, Petresti, Rosu, Rudeni, Saftica, Tamasi, Tunari).
Clientul sau destinatarul, după caz, va primi notificari pe e-mail/SMS cu statusul livrării, inclusiv un interval estimat în care va ajunge transportatorul cu produsele.
Costul de transport este stabilit in functie de valoarea comenzii astfel: comenzile sub 100 lei au un cost de transport de 34 lei, comenzile cu valoari intre 101-180 lei au un cost de transport de 29 lei, comenzile cu valoare intre 181-240 lei au un cost de transport de 23 lei, comenzile de peste 241 lei au un cost de transport de 9,99 lei.
Clientul (în numele său propriu sau al destinatarului) se obligă sa fie la adresa de livrare în intervalul orar estimat de www.froopt.ro pentru livrare. În caz de absență a Clientului/destinatarului de la adresa de livrare, Clientul/destinatarul va fi contactat telefonic sau prin SMS la numărul de telefon indicat de acesta în formularul de comandă și va fi invitat să stabilească un punct de întalnire cu transportatorul. În cazul În care Clientul/destinatarul nu pot fi contactați și/sau nu se prezintă nici la noul punct de întâlnire stabilit cu transportatorul, atunci bunurile vor fi returnate de transportator către www.froopt.ro, acesta din urmă având dreptul să rețina din orice sume plătite de către Client cheltuielile de livrare și transport și daunele suferite.
Froopt livreaza si in alte judete in afara celor mentionate mai sus, prin curierul Sameday Courier catre toata lista de localitati cu exceptia localitatilor in care curierul nu poate livra in 24 de ore de la receptioarea coletelor, lista de localitati catre care livram, este actualizata in site la adresa de livrare. Comenzile se plasaza pe site-ul Froopt iar taxa de livrare este variabila in funcie de valoarea comenzii, astfel: comenzile sub 100 lei au un cost de transport de 34 lei, comenzile cu valoari intre 101-180 lei au un cost de transport de 29 lei, comenzile cu valoare intre 181-240 lei au un cost de transport de 23 lei, comenzile de peste 240 lei au un cost de transport de 9,99 lei. Termenul de livrare pentru comenzile livrate prin curier este de 1-2 zile lucratoare de la momentul predarii coletului catre curier. Se fac predari de colete catre curier, zilnic, de luni pana joi, vinerea nu se pregatesc/ predau colete curierului.
Comenzile pentru livrari in alte judete decat Bucuresti, Ilfov (localitatile Buftea, Chitila, Otopeni, Voluntari, Balotesti, Buciumeni, Chiajna, Corbeanca Dimieni, Dobroesti, Dudu, Dumbraveni, Fundeni, Mogosoaia, Odaile, Ostratu, Petresti, Rosu, Rudeni, Saftica, Tamasi, Tunari) primite joia, vinerea, sambata si duminica, vor fi pregatite lunea si predate curierului in aceeasi zi, lunea.
Client are dreptul să transmită Site-ului obiecții cu privire la cantitatea și/sau calitatea produselor livrate în termen de maxim 2 ore de la momentul la care a recepționat produsele, folosind formularul de contact de pe Site. www.froopt.ro va analiza aceste obiecții și va răspunde Clientului în termen de 24 de ore lucrătoare. Toate obiecțiile Clienților vor fi tratate de www.froopt.ro cu maximă seriozitate.
În caz de degradare a coletului, răspunderea Agro Delivery SRL va fi angajată în următoarele condiții: Clientul trebuie să deschidă și să verifice conținutul coletului în prezenta transportatorului și să nu semneze bonul de livrare înainte de a face aceasta verificare. În cazul în care constată că produsele sunt deteriorate sau improprii consumului, Clientul trebuie să menționeze obiecțiile pe bonul de livrare sau să refuze coletul și să-l înapoieze transportatorului. Www.froopt.ro va proceda la rambursarea prețului platit sau la înlocuirea totală sau parțială a produselor, după caz. În nici un caz www.froopt.ro nu va răspunde în cazul eventualelor degradări ale produselor datorate absenței Clientului/destinatarului de la adresa în intervalul orar indicat pentru livrare.
Rugăm Clienții să aibă în vedere că în privința produselor cumpărate de pe Site nu au un drept de retragere, date fiind prevederile exprese ale art.3 alin.3 lit.(i) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, care exclud în mod expres din domeniul de aplicare al acesteia (deci inclusiv de la dreptul consumatorului de retragere) contractele au ca obiect furnizarea alimentelor, băuturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate fizic de un profesionist care se deplasează frecvent și periodic la locuința, reședința sau locul de muncă al consumatorului. In consecință, odată produsele recepționate de către Client/destinatar, acestea nu mai pot fi returnate.
Atragem atenția Clienților: că nu trebuie să consume produsele după data de expirare indicată pe etichetele aplicate pe produs, că nu trebuie să consume produsele dacă acestea par deteriorate de caldură, de probleme la transport sau din orice altă cauză; că nu trebuie să folosească produsele în orice alt mod decât cel indicat pentru consum conform specificațiilor sau uzanțelor. În nicio situație www.froopt.ro nu va fi răspunzător pentru nerespectarea acestei clauze și nu va răspunde pentru daunele intervenite în aceasta situație. www.froopt.ro garantează că, la momentul la care au fost remise transportatorului, produsele sunt de bună calitate și sunt proaspete/ în temenul de consum menționat de producător. Nicio alta garanție expresă sau tacită nu este acordată în plus față de cele menționate. În mod special, Agro Delivery SRL nu garantează că produsele corespund anumitor așteptări specifice ale Clientului și care nu sunt menționate în descrierea produselor prezentă pe Site. Prin urmare, îi revine Clientului obligația de a verifica în prealabil plasării comenzii ca produsele să fie corespunzătoare cu așteptările sale de utilizare. www.froopt.ro nu va fi răspunzator în cazul în care se află în imposibilitatea de a executa contractul și de a satisface comanda din cauza unei situații imprevizibile sau care scapă controlului său, cum ar fi, fără a se limita la: război, revolte, probleme de import/export, inundații, furtuni, incendiu, greve, epidemii, blocaje/sincope în trafic neimputabile lui etc. În orice caz, indiferent de motivul pentru care se va atrage răspunderea www.froopt.ro pentru neexecutarea corespunzătoare a contractului, această raspundere va fi limitată din punct de vedere valoric la prețul plătit de Client pentru comanda respectivă.
3.1. Www.froopt.ro comercializează către Clienții săi care au cont de utilizator produse pe bază de abonament (“Abonamente”). În cazul în care Clientul nu are cont de utilizator pe www.froopt.ro și dorește să achiziționeze un Abonament, contul se poate crea automat în momentului selectarii Abonamentului. Pentru evitarea oricărui dubiu, precizăm că Abonamentele nu sunt destinate și nici accesibile vânzării către Clienții care refuză crearea unui cont de utilizator pe site.
3.2. Durata Abonamentelor disponibile pe site este de una, două sau trei luni, Clientul putând opta pentru oricare dintre aceste perioade. Odată comandat un tip de Abonament cu o anumită durată, aceasta durată nu mai poate fi modificată de Client până la expirarea Abonamentului respectiv.
3.3. Plata contravalorii Abonamentului se va face integral la momentul achiziționării acestuia. Pentru livrările incluse în Abonament nu se percepe taxă de livrare..
3.4. Plasarea comenzii de Abonament – descrierea pașilor: 1) Clientul optează pentru un anumit tip de Abonament din oferta curenta publicată pe www.froopt.ro; 2) Clientul alege sortimentul și cantitatea de legume și/sau fructe care dorește să fie incluse în Abonament; 3) Clientul selectează frecvența de livrare (săptămânală/bilunar/lunară) și ziua din săptămână în care să se facă livrarea; 4) Clientul finalizează comanda de Abonament utilizând contul său de utilizator existent deja pe site sau, în cazul în care acesta nu există, optând pentru crearea lui. Livrările din cadrul Abonamentului vor începe din săptămâna următoare crearii Abonamentului, în ziua aleasă de livrare.
3.5. Clientul poate achiziționa în paralel oricâte Abonamente dorește, particularizându-le în raport de nevoile sale (de exemplu: un abonament de fructe cu livrare săptămânală, un abonament de legume rădăcinoase cu livrare lunară și un abonament de legume cu livrare bilunară etc.).
3.6. Clientul poate solicita www.froopt.ro, o singură dată pe parcursul valabilității Abonamentului, amânarea unei livrări de produse din cadrul Abonamentului deja comandat, cu condiția de a anunța www.froopt.ro, cu minim 3 zile lucrătoare înainte de data obișnuită de livrare, despre solicitarea sa de amânare a livrării. Solicitarea de amânare va fi trimisă de Client la adresa de e-mail suport@froopt.ro, urmând ca www.froopt.ro să confirme tot prin e-mail operarea amânării solicitate. Clientul este de acord că, din cauza sezonalității și perisabilității produselor incluse în Abonament, în cazul în care solicită amânarea livrării, este posibil ca o parte din produse să nu mai fie disponibile la noua dată de livrare ulterioară amânării, caz în care va fi înștiințat de www.froopt.ro telefonic sau prin adresa de e-mail atașată contului de utilizator de pe site, dându-i-se posibilitatea să aleagă alte produse de înlocuire cu valoare echivalentă celor devenite indisponibile.
3.7. Clientul poate renunța la Abonament cu un preaviz transmis către www.froopt.ro, la adresa de e-mail suport@froopt.ro, cu minim 30 zile calendaristice înaintea producerii efectelor renunțării. În acest caz, www.froopt.ro va restitui Clientului o sumă egală cu 75% din valoarea produselor nelivrate încă din Abonament (pentru evitarea oricărui dubiu, precizăm că în perioada de preaviz Abonamentul își va produce efectele uzuale, www.froopt.ro facând livrările la care s-a obligat), restul de 25% din această valoare fiind reținut de www.froopt.ro pentru acoperirea costurilor sale logistice. Orice renunțare la un Abonament activ făcută de Client cu nerespectarea termenului de preaviz menționat în prezentul articol conduce la ineficacitatea acesteia, www.froopt.ro neavând în acest caz nicio obligație de restituire a vreunei sume de bani.
3.8. Www.froopt.ro are dreptul de a transmite Clienților deținători de Abonamente active notificări privind viitoarea expirarea a Abonamentului și privind posibilitatea de reînnoire a abonamentului, sens în care, prin plasarea comenzii de Abonament, Clientul își dă împlicit acordul pentru a primi astfel de notificări.
3.9. Prezentele Condiții speciale privind Abonamentele prevăzute în prezentul Capitol 3 se aplică cumulat cu Condițiile generale de vânzare menționate în Capitolul 2 de mai sus.
ÎN CAZUL ÎN CARE NU SUNTEȚI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII, VĂ RUGAM SĂ NU FOLOSIȚI SITE-UL ȘI SĂ ÎNCHIDEȚI DE ÎNDATĂ PAGINA DE WEB www.froopt.ro.