Client are dreptul să transmită Site-ului obiecții cu privire la cantitatea și/sau calitatea produselor livrate în termen de maxim 2 ore de la momentul la care a recepționat produsele, folosind formularul de contact de pe Site. www.froopt.ro va analiza aceste obiecții și va răspunde Clientului în termen de 24 de ore lucrătoare. Toate obiecțiile Clienților vor fi tratate de www.froopt.ro cu maximă seriozitate.
În caz de degradare a coletului, răspunderea Agro Delivery SRL va fi angajată în următoarele condiții: Clientul trebuie să deschidă și să verifice conținutul coletului în prezenta transportatorului și să nu semneze bonul de livrare înainte de a face aceasta verificare. În cazul în care constată că produsele sunt deteriorate sau improprii consumului, Clientul trebuie să menționeze obiecțiile pe bonul de livrare sau să refuze coletul și să-l înapoieze transportatorului. Www.froopt.ro va proceda la rambursarea prețului platit sau la înlocuirea totală sau parțială a produselor, după caz. În nici un caz www.froopt.ro nu va răspunde în cazul eventualelor degradări ale produselor datorate absenței Clientului/destinatarului de la adresa în intervalul orar indicat pentru livrare.
Rugăm Clienții să aibă în vedere că în privința produselor cumpărate de pe Site nu au un drept de retragere, date fiind prevederile exprese ale art.3 alin.3 lit.(i) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, care exclud în mod expres din domeniul de aplicare al acesteia (deci inclusiv de la dreptul consumatorului de retragere) contractele au ca obiect furnizarea alimentelor, băuturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate fizic de un profesionist care se deplasează frecvent și periodic la locuința, reședința sau locul de muncă al consumatorului. In consecință, odată produsele recepționate de către Client/destinatar, acestea nu mai pot fi returnate.